Hlavní menu


reklama

Coca-Cola Školský pohár 2013: Vítězové a vítězky navštívili Juventus Turín

Chlapci ze ZŠ Sever Hradec Králové a dívky ze ZŠ T.G.Masaryka a MŠ Dolní Bousov, kteří 20. června převzali z rukou Jana Kollera pohár pro šampiony Coca-Cola Školského poháru 2013, si vybrali svou odměnu za vítězství. Během tří dnů navštívili tréninkové centrum Vinovo, nově vybudovaný Juventus Stadium a letní přípravný kemp hráčů A týmu FC Juventus. „Skvělý zážitek,“ shodují se fotbaloví talenti.

Dřina a úsilí na travnatých hřištích se vyplatily. Mladí fotbalisté z Hradce Králové a fotbalistky z Dolního Bousova se podívali do míst, kde fotbal znamená náboženství, a prošli se po travnatých plochách, na které se obyčejný „smrtelník“ běžně nedostane.

Už první den výletu nabídl pestrý program. Kluci i holky z vítězných týmů navštívili Vinovo, tréninkové centrum Juventusu Turín, které na ploše 140 tisíc metrů čtverečních nabízí 9 fotbalových hřišť, včetně jednoho krytého, vybavenou posilovnu, medicínské centrum, plavecký bazén a mnoho dalšího. Právě v tomto moderním tréninkovém centru, vzdáleném 14 kilometrů od Turína, absolvovali Hradečtí hráči a Bousovské hráčky trénink pod vedením profesionálních mládežnických trenérů. Následoval odborný workshop o kopané.

Druhý den se ve Vinovu sešlo celkem 154 vítězů Coca-Cola Školského poháru z osmi zemí, jejichž hráči se utkali v mezinárodním přátelském turnaji. „Jednotlivé týmy byly namixovány tak, aby si hráči zahráli v týmu několika národností a ve finále zároveň zvítězilo vždy několik jednotlivců z každé země,“ popisuje Jakub Will Loos, zástupce společnosti Coca-Cola. Odpoledne výprava navštívila Juventus Stadium, kde prošla veškeré zázemí. V šatnách, kde se převlékají fotbalové hvězdy, si žáci a žačky obuli kopačky, aby následně mohli vběhnout na hřiště a zastřílet si na branku. Moderní stadion vybudovaný před dvěma roky za 120 milionů Eur o kapacitě 41 tisíc diváků pak uvítal každého hráče promítnutím fotografie na obří obrazovce a vyvoláním jména italským komentátorem. „Připadali jsme si jako opravdové hvězdy. A zastřílet si penalty na takovémto fotbalovém svatostánku se poštěstí opravdu jen několika málo vyvoleným. Moc si toho vážíme,“ pochvalovali si účastníci výpravy. Vrcholem dne byla večeře přímo na stadionu, v luxusním klubu The 'Gianni e Umberto Agnelli' Club Room, ze kterého je otevřený vstup přímo na tribuny. „Je to vůbec poprvé, kdy Juventus takto odkryl své zázemí, jak ve Vinovu, tak na stadionu. Byl to obrovský zážitek pro nás všechny,“ liboval si trenér chlapeckého vítězného týmu Michal Stříž.

Zlatý hřeb výletu čekal na mladé talenty třetí den, kdy se výprava přesunula do Chatillonu, přibližně 70 km od nejvyšší hory Evropy Mont Blanc, kde zrovna startoval letní přípravný kemp A týmu Juventusu Turín. Chlapci a dívky z Čech tak mohli na vlastní oči vidět, jak se připravují na sezonu největší hvězdy Serie A pod vedením trenéra Antonia Conteho. „I když atmosféra byla nezapomenutelná, organizace v Chatillonu byla velice náročná. Před vstupem čekalo na usazení celé naší skupiny přes 2000 nedočkavých a skandujících fanoušků, někteří zde čekali i několik dní, aby mohli spatřit své idoly hrající za Juventus,“ vypráví Jakub Will Loos. Bohužel, nejzářivější klenoty turínského týmu Andrea Pirlo a Gianluigi Buffon, se tréninku neúčastnili. Místo toho se ale někteří chlapci a dívky osobně setkali s hvězdným útočníkem Alessandrem Matrim.

„Jsem rád, že se nám pro vítěze a vítězky podařilo zrealizovat takto lukrativní výhru a zprostředkovat jim nezapomenutelné zážitky. Doufám, že to motivuje i ostatní školní týmy v České republice, aby se přihlásily do dalšího ročníku turnaje Coca-Cola Školský pohár, který startuje už letos v září,“ dodává Jakub Will Loos.

Více informací, včetně výsledkové sekce s průběžnými výsledky a rozlosováním týmů, naleznete na stránkách www.skolskypohar.cz a na Facebooku www.facebook.com/SkolskyPohar.

Záštitu nad turnajem Coca-Cola Školský pohár 2013 převzalo Ministerstvo školství mládeže a tělovýchovy České republiky a Fotbalová asociace České republiky.

Mediálním partnerem projektu je magazín ProFootball.

Bookmark this on Google Bookmark this on Facebook Bookmark this on Delicious submit to reddit Add this page to Mister Wong Top Články Jaggni to! Přidej odkaz na Bookmarky.cz Linkuj si ! pridej.cz pošli na vybrali.sme.sk



Česká fotbalová reprezentace na facebook
vstupenky
reklama
reklama
Česká fotbalová reprezentace na twitter
Česká fotbalová reprezentace na facebook
Fotbal - tv
Fanshop
Fotoreportáže
Youtube
> přihlášení
T-mobile oficiální partneři
reprezentace
Gambrinus   Hyundai Hyundai Puma
 
premium partneři
reprezentace
Hormann ČEPS
generální partner
SYNOT ligy
SYNOT hlavní partner
SYNOT ligy
Gambrinus oficiální partneři
SYNOT ligy
Tipsport  Hyundai
mediální partneři Česká televize Dnes Impuls iDnes Radiožurnál Deník Sport BigMedia iSport
oficiální přepravce SmartWings
fotbal-travel
oficiální dodavatelé Stones by Steilmann OSPAP Clarion Čedok
coca-cola Bílinská kyselka G4S Inkospor
tourism partner Czech tourism
Kontakt | Reklama na serveru | Ceník reklamy © Copyright 2000 - 2012 FAČR | Powered by WebToDate